Voedselbank

Ik dank alle medewerkers en vrijwilligers van voedselbank Leiden voor hun liefdevolle inzet en de energie die zij geven door middel van de voeding en door hun hartelijkheid en werk, en ik dank alle mensen die wel eens iets geven aan de voedselbank om uit te delen en alle studenten in leiden die wel eens iets overhouden van hun feestjes en dit langs brengen, de politie van Leiden, instellingen en andere organisaties en inwoners die wel eens doneren, mensen met volkstuinen die groenten brengen, de persoon die er elke week voor zorgt dat iedere bezoeker van de voedselbank wortels heeft.....


donderdag 18 december 2014

Sinterkerstvooriedereen actie bestolen van camera

Alsjeblieft dief, bezorg de SD kaart terug!




Een zaak die ik jullie onder de aandacht wil brengen heeft mij diep aangegrepen. Grote schande en respectloosheid. Vandaag heb ik een kerstcadeau mogen halen bij de prachtige vrijwilligers van de actie: SinterKerst voor iedereen. Ik las op hun website dat iemand die zij blij wilde maken hun camera heeft gestolen. Dit vind ik afschuwelijk. Hier heb ik amper woorden voor. Ik wil bij deze dan ook een oproepje doen.

Heeft iemand een camera over, bijvoorbeeld omdat je tijdens de kerst een nieuwe hebt gehad. Of een bedrijf met een heel goed hart. Of iemand die een camera over heeft en deze prachtige mensen een camera willen schenken als bedankje voor alles wat ze doen voor onze maatschappij. Doen!

Van deze mooie mensen moeten wij het toch hebben in deze donkere tijden. Graag zo veel mogelijk delen op facebook, twitter, enz. alsjeblieft.

(En mocht jij degene zijn die dit leest die de camera heeft meegenomen? Alsjeblieft, breng deze terug, of in ieder geval de SD kaart.)

Hier onder de tekst op hun blog:

http://www.sinterkerstvooriedereen.nl/182851541/2358716/posting/sint-uitgifte-4-dec-2014

----------------------------------------------

Sint uitgifte 4 dec 2014
CoolHalloootjesssCool
Op 4 dec hebben we de cadeaus gegeven aan voedselbank klanten van Leiden Centrum.
Hierbij hadden we DE echte Sinterklaas en 3 leuke pieten. Eén van de pieten was Sint's eigen knippiet en deze piet heeft op 4 dec kindjes en Grote kindjes hun haartjes geknipt.
Het was een gezellige dag die werd overschaduwd door de diefstal van onze fotocamera( de eerste 10 minuten dat we bezig waren) Maar goed heb de namen van de eerste gezinnen die cadeaus kwamen halen aan de vb doorgegevene enheb aangifte bij de Politie gedaan. Nu maar hopen dat de dief het sdkaartje, die ik GRAAG terug wil, in een envelope doet en door de brievenbus van de voedselbank stopt met daarop SINTERKERST.
Nu gaan we 18 dec weer naar hetelfde gebouw om daar samen met de kerstman de kerstcadeaus te geven.

-----------------------------------------------------------------




Geen opmerkingen:

Een reactie posten