Voedselbank

Ik dank alle medewerkers en vrijwilligers van voedselbank Leiden voor hun liefdevolle inzet en de energie die zij geven door middel van de voeding en door hun hartelijkheid en werk, en ik dank alle mensen die wel eens iets geven aan de voedselbank om uit te delen en alle studenten in leiden die wel eens iets overhouden van hun feestjes en dit langs brengen, de politie van Leiden, instellingen en andere organisaties en inwoners die wel eens doneren, mensen met volkstuinen die groenten brengen, de persoon die er elke week voor zorgt dat iedere bezoeker van de voedselbank wortels heeft.....


vrijdag 1 mei 2015

Bijzonder: Voedselbank Appelmoes

Speciaal gemaakt voor de voedselbanken.nl
Van de week kreeg ik deze pot appelmoes van de voedselbank en ik vond dit zo bijzonder dat ik het waard vind om te delen. Appelmoes speciaal gemaakt voor de voedselbank. Ik dank de fabrikant die dit heeft gemaakt. Een bijzonder gebaar en zeer gewaardeerd! Een overdenking over deze appelmoes vind u op mijn andere blog: kaakslag.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten