Voedselbank

Ik dank alle medewerkers en vrijwilligers van voedselbank Leiden voor hun liefdevolle inzet en de energie die zij geven door middel van de voeding en door hun hartelijkheid en werk, en ik dank alle mensen die wel eens iets geven aan de voedselbank om uit te delen en alle studenten in leiden die wel eens iets overhouden van hun feestjes en dit langs brengen, de politie van Leiden, instellingen en andere organisaties en inwoners die wel eens doneren, mensen met volkstuinen die groenten brengen, de persoon die er elke week voor zorgt dat iedere bezoeker van de voedselbank wortels heeft.....


zaterdag 17 januari 2015

TV West en donateurs bedankt voor het kerstpakket

Deze week bij de voedselbank mijn voedselpakket weer opgehaald. Vorige week kregen hing er al een briefje dat we de week daarop een extra tas mee konden nemen voor een extra pakket. Donderdag was ik daar en toen we ons pakket gehad hadden mochten we langs een extra tafel waar we een doos uitgereikt kregen die door TV West was gegeven.

Thuis de doos opengemaakt en de tranen stonden weer in mijn ogen van ontroering. Wat een prachtige doos. Allemaal goede artikelen. Melk, soep, appelsap, worstjes, rijst, leverworst en nog veel meer. Echt een fantastisch leuk pakket. Zo zie je maar dat het best lang kerst kan blijven dankzij alle nederlanders die een goed hart hebben en via TV West iets hebben gegeven. Ik ben kerst nog leuk gaan vinden met al die mooie pakketten die ik heb gehad dit jaar. Ik ga er deze weken heerlijk van genieten, van al de extraatjes.

Medewerkers van TV West en iedereen die eten gedoneerd heeft via TV West, BEDANKT. Jullie zorgen er met zijn allen toch maar voor dat mijn leven in deze tijd een heel stuk makkelijker wordt. Hartverwarmend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten